http://dzieciom.pl/wp-content/uploads/2015/07/FDZzP_logo.jpg

Pytania i ... odpowiedzi Łukasza

Mowę ćwiczymy na różne sposoby, czyli poprzez rozmowy, czytanie, omawianie i opisywanie minionych dni, zapisywanie pytań i odpowiedzi na różne sposoby, zawieszanie pytań wydrukowanych na ścianie, ... . Niestety pomimo sporego wysiłku postępy są słabe, poniewaz jest brak rozumienia słów nie mających obrazu, ale najczęsciej używanych, czyli abstrakcyjnych. Nie wiem dlaczego tak mało pisze się na temat braku rozumienia mowy autystów, bo problem jest ogromny. W chwili obecnej tworzymy nasze "karty pracy", w celu obrazowego zapamiętania problematycznych słów. W przypadku gdy Łukasz ma pytanie zapisane jest lepsze rozumienie niż podczas słyszenia samego głosu :)

Wczesniejsze pytania i odpowiedzi Łukasza będące w zeszycie z j. polskiego

1. http://www.wedrujaczautyzmem.pl/sites/default/files/edukacja/56i57a_medi...

2. http://www.wedrujaczautyzmem.pl/sites/default/files/edukacja/58i59a_medi...

3. http://www.wedrujaczautyzmem.pl/sites/default/files/edukacja/60i61a_medi...

4. http://www.wedrujaczautyzmem.pl/sites/default/files/edukacja/62i63a_medi...

5. http://www.wedrujaczautyzmem.pl/sites/default/files/edukacja/74i75a_medi...

6. http://www.wedrujaczautyzmem.pl/sites/default/files/edukacja/76i77a_medi...

7. http://www.wedrujaczautyzmem.pl/sites/default/files/edukacja/78i79a_medi...

Powyższe strony znajdują się na   http://www.wedrujaczautyzmem.pl/edukacja/zeszyt-a4-ok-2012-2015-r

 

 

Zdjęcie: 
Galeria: