http://dzieciom.pl/wp-content/uploads/2015/07/FDZzP_logo.jpg

Ćwiczenie mowy 2020 r.

Cieżka, mozolna i wieloletnia praca w końcu daje widoczne efekty, a to oznacza, że Łukasz coraz lepiej posługuje się mową na poziomie podstawowym. Sumując różnego rodzaju opóźnienia i deficyty stwierdzam, że przeważnie wynikają one z dwóch powodów...
1. Brak odpowiedniego wsparcia w kierunku jakiegokolwiek rozwoju dziecka, co wynika przeważnie z winy dorosłych, ale... bywa, że samo dziecko nie ma wewnętrznej potrzeby powiększanie swoich wiadomości i to także blokuje edukację
2. Brak możliwości u dziecka przyswajania wiedzy w określony standardowy sposób i w tym przypadku czasami brak dostosowanego programu nauczania
Łukasz podczas nauki jest bardzo specyficzny, a przede wszystkim jego sposób przyswajania wiedzy. W tej edukacji jest dość mało przypadku, bardzo dużo schematów i logicznego analizowania, a przede wszystkim delikatnego nacisku na umysł w kierunku uaktywniania myślenia

Galeria: