Kolejny album z 2013 r. i wydawało by się "Po co tyle pisać ? ". Staram się z Łukaszem wypracowywać, to co jest w stanie nauczyć się na daną chwilę. Pisanie uczy cierpliwości i konsekwencji. Natomiast album jest świetnym mobilizatorem bo trzeba skończyć, to co się zacząło . Dodatkowy plus to przewidywalność dla dziecka , czyli ustalamy "Dzisiaj zapisujemy 2 strony, które zaznaczamy krzyżykiem i idziesz na komputer" -polecenie jest jasne .
W obecnych czasach kładzie się słaby nacisk zarówno na pisownię jak i rozumienie tekstu bo m.in. są gotowe ćwiczenia do których wszystkie zadania są w Internecie i nawet nie trzeba książki otwierać aby się pofatygować i przeczytać .
Drugie pewnie zadawane pytanie to "Jak to możliwe aby dziecko autystyczne tyle zapisało i co za męczarnie musiało przeżyć ?
RYTUAŁ i konsekwencja . Gdyby nie te albymy i mój nacisk to Łukasz nie pisał by wcale bo i po co ? Czy w tym czasie moglibyśmy nauczyć się czegoś innego -nie sądzę, bo mowa słyszana przez Łukasza była jednym wielkim ciągiem niezrozumiałych dźwięków więc wtedy pisał, a teraz gdy rozumienie jest zdecydowanie lepsze to czytamy i omawiamy .
W niektórych dniach początki opisów są zrobione przez Łukasz . Starałam się zamalować je na żółto, ale widzę że niektóre ominęłam . Jeśli w opisach są przecinki lub kropki to zrobione przeze mnie podczas sprawdzania .
23.01.2015 r; dodadane kolejne strony 28.06.2015 r





















































































