http://dzieciom.pl/wp-content/uploads/2015/07/FDZzP_logo.jpg

Nauka historii

Łukasz jest w stanie uczyć się, ale w wolnym tempie i w swój określony sposób . Niestety dla zapamiętania i zrozumienia nowych tematów nie wystarczy przeczytanie tekstu tylko musi być obrazek , który ułatwia zapamiętanie i zrozumienie słów. Na filmiku widać że Łukasz najpierw zapoznaje się z rzeczownikami , a potem dopiero dokłada opisy , których raczej nie rozumie w całości tylko wyłapuje pojedyncze wyrazy i łączy na zasadzie skojarzeń . Zrozumienie i zapamiętanie nowych rzeczowników podpartych obrazkami to jest coś co raczej nie stanowi większej trudności dla Łukasza . Natomiast wyuczenie mowy spontanicznej jest niemożliwe i wciąż ma kłopot ze zrozumieniem codziennej mowy . Łukasz ma duże problemy z przyswojeniem słów typu : mógłbym ,chcę ,czy , gdzie , dlaczego , będę , kiedy ... itd. . Również sporą trudność sprawiają mu wyrazy podobne do siebie np. zaświecić -- zgasić ; włączyć -- wyłączyć i oczywiście nie zadaje pytań.